söndag 15 juni 2014

Bloggförändringar!

För några veckor sedan avslöjade jag att det är förändringar på gång i bloggen. Idag tänkte jag berätta lite hur dessa förändringar kommer att se ut!

Jag har ju funnits med på bloggen ett tag nu som bloggredaktör. Jag vill nu berätta att jag efter ett styrelsemöte har blivit bloggansvarig för SHEDO och det innebär bland annat att jag kommer vara ytterst delaktig i hur bloggen framöver kommer se ut, skötas och innehålla. Detta innebär också att bloggen inte har några bloggredaktörer i dagsläget.

Som många av er säkert har märkt så har ”veckans tema” försvunnit. Jag och bland annat SHEDO:s styrelse har noga diskuterat bloggens upplägg och ”veckans tema” är en av sakerna som har förändrats. För vi vill inte att ni ska känna att ni inte kan skriva till oss på grund utav att temat inte passar. Bloggen finns alltid öppen för allt som rör psykisk ohälsa och ni kan alltid skriva till oss med texter, tankar eller funderingar som ni vill dela med er av på vår blogg.

Nu under sommaren kommer bloggen vara under konstruktion då en del design och funktionalitet kommer förändras. Har ni tips, idéer eller tankar om bloggen får ni gärna maila till blogg@shedo.se

Nu ska ni få en liten kort presentation av mig också!
Jag heter Jessica Andersson och är snart 23 år. Jag är en glad och positiv tjej som brinner för att hjälpa andra och att jobba med psykisk hälsa. I nästan tio år mådde jag dåligt och jag har stor erfarenhet utav bland annat självskadebeteende och ätstörningar. Idag är jag frisk och mår bra!

Jag är i dagsläget inskriven på ett behandlingshem men är mestadels hemma i min egna lägenhet här i Skåne. I september blir jag utskriven helt och börjar då förhoppningsvis mina studier till psykiatrisjuksköterska.

Det kommer att komma mer information om bloggen framöver, men nu vet ni lite om förändringarna och lite om mig! Jag tycker detta ska bli superkul och jag hoppas att ni är med! Vill ni komma i kontakt med mig så finns jag på blogg@shedo.se


Kram och kärlek! 
Jessica Andersson – Bloggansvarig, SHEDO

Inga kommentarer: