måndag 13 januari 2014

Veckans tema: Ideal

Skribent: Jessica Ahlbom
 Tema: Ideal
Redaktör: Jessica Ahlbom

Hej alla fina!
Hoppas att ni har det bra, och att ni nu börjar komma igång med era rutiner nu igen efter ledigheten. Själv börjar jag skolan igen nästa vecka, och jag ser verkligen fram emot det!
Den här veckan tänkte jag att vi ska fortsätta i samma bana som Jessica Anderssons senaste inlägg om H&Ms senaste kampanj. Den här veckan tänkte jag att vi ska fokusera på just ideal. Tyvärr utsätts vi dagligen för reklamkampanjer, folks åsikter, samhällets ideal och tankar om hur man ska vara, klä sig och se ut. Detta kan vara jobbigt, och speciellt jobbigt är det om man lider av en ätstörning.

Mejla gärna in era tankar, åsikter och texter om ideal. Jag ser fram emot att läsa dem! Adressen är som vanligt blogg@shedo.se
Ta hand om er!
Varma kramar, 
Jessica Ahlbom

Inga kommentarer: