måndag 4 november 2013

Veckans tema: Brevet till mig själv

Skribent: Jessica Ahlbom
Tema: Brevet till mig själv
Redaktör: Jessica Ahlbom

Hej alla fina ni!
Hoppas att ni har det bra där ute i kylan. Den här veckan tänkte jag att vi ska skriva brev! Och det är inte vilket slags brev som helst, utan det är ett brev till dig själv. Kanske kan det vara ett brev som du skulle vilja skicka till den du en gång var, precis när du blev sjuk, och berätta hur bra det går nu, och att det blir bättre? Eller kanske ett brev till dig själv i framtiden, så att du ska kunna titta tillbaka och se hur långt du har kommit? Eller kanske bara ett peppbrev där du skriver hur fantastisk, underbar och stark du är! Bara din fantasi sätter gränserna!
Jag vill gärna läsa era brev till er själva, och självklart även publicera dem här på bloggen. Skicka gärna in dem till mig, så lägger jag ut dem här. Adressen är precis som alltid blogg@shedo.se

Varma kramar, 
Jessica

Inga kommentarer: