torsdag 12 januari 2012

Mitt 2012

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Ett nytt år 
Redaktör: Emelie Jonsson


I förra inlägget sa jag ju att jag skulle skriva upp en liten "att se fram emot & mina målsättningar-lista" inför 2012. & jag håller ju vad jag lovat så här kommer det.

Måluppsättningar:
  • Klara av att gå till sjukgymnast och samtal varje vecka
  • Ta en dag i taget och inte rusa fram i tankarna.
  • Försöka med Matte B. Inte ge upp i förväg.
Att se fram emot:
  • Att mina brorsdöttrar bara växer och växer. I år blir de 1, 2 och 4 år. Jag ser fram emot att få följa deras utveckling. Att få se blivande ett åringen tar sina första steg, att få höra två åringens första riktiga ord, och att få se hur fyra åringen utvecklas ännu mer och blir en stor tjej som bara lär sig mer och mer.
  • Att min kusin ska gifta sig och jag får gå på bröllop för allra första gången
  • att jag förhoppningsvis orkar börja plugga på högskolan igen till hösten
  • ser fram emot att själv göra framsteg. att se att det inte är omöjligt att bli fri(sk)
  • Något jag ser fram emot mer är att två av mina vänner kommer att få barn.
Och sen något jag ser fram emot ganska så snart är att få hem kläderna jag beställt från H&M.
Jag längtar så mycket att jag nästan spricker. Är man knäpp då? Jag älskar kläder och ser fram emot att få se när vår och sommarkläderna dyker upp i affärerna.

Inga kommentarer: