måndag 1 augusti 2011

TEMA: Behandlingsformer och stöttepelare

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Behandlingsformer och stöttepelare

 Redaktör: Emelie Jonsson
Veckans tema kommer handla om vad det egentligen finns för behandlingsformer att ta till när man är sjuk i någon psykisk sjukdom. Det finns ju ganska många olika former av behandlingar för olika sjukdomar och jag tänkte att det kanske kan vara ett bra sätt att här lista och skriva om lite olika hjälp man kan få.

För det finns hjälp att få och just DU är värd den hjälpen.

Jag kommer också att ta upp lite stöttepelare som finns i mitt liv och som hjälper till att få mina sista pusselbitar på plats för att få mitt fria och friska liv som jag vet väntar på mig runt hörnet.

Har du något att bidra med denna veckan, skicka då ditt bidrag som vanligt till shedo.blogg@gmail.com
Alla texter är välkomna så tvivla inte på att skriva.

Var rädda om er.

Inga kommentarer: