tisdag 19 juli 2011

Min högsta önskan: Resa till USA med mamma.

Skribent: Emelie Jonsson
Tema: Min högsta önskan
Redaktör: Elin M. Liljeholm



Om jag får drömma fritt och egoistiskt så är nog min allra högsta önskan att få åka tillbaka till det stora landet -  U S A!

Det är för tre år sedan nu som jag besökte usa för första gången och får jag önska så var det definitivt inte sista gången. Jag vill tillbaka, jag vill resa runt och helst på västkusten eftersom jag bara var vid östkusten och då mest new york. Så nästa gång vill jag besöka CALIFORNIEN.

Jag vill shoppa, resa runt och se mig omkring i den Amerikanska kulturen - för jag är verkligen inte klar med allt vad Amerika har att erbjuda.
För tre år sedan bodde jag i USA i tre månader - men det var inte tillräckligt - jag ska dit igen och det är min dröm.

Tyvärr är det pengar som saknas just nu, men jag ska försöka spara ihop pengar så att jag kan komma iväg på den resan. Som sällskap ska jag ta med min Mamma eftersom jag tycker att hon är värd att få resa runt i världens mest underbaraste land.

Jag är helt kär och måste bara se mer av vad som erbjuds i USA.




 

Inga kommentarer: