måndag 30 maj 2011

Tema: det som får oss att le för ett ögon blick eller två

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Det som får oss att le för ett ögonblick eller två
 Redaktör: Emelie Jonsson

När jag har en dålig dag och är i en mörk svacka brukar jag försöka distrahera mig med att kolla på några youtube-klipp som får mig att le och kanske till och med brista ut i skratt.

Jag brukar också kunna leta fram några roliga historier, kolla på "tjuvlyssnat", eller "felsms". Det är sådant som får mig att må lite bättre för stunden och kunna distrahera mig och det är också ett bra tidsfördriv.

Vad brukar ni göra för att få er att le när ni är nere i en svacka? Eller bara få er distraherade och kanske ett bra tidsfördriv.

Skicka in era tips till shedo.blogg@gmail.com så tipsar vi varandra.

Jag kommer i veckan försöka dela med mig så mycket jag kan av mina egna tips,
så håll utkik.

Inga kommentarer: