torsdag 10 mars 2011

Nyckeln till mitt inre.

Skribent: Hanna Pålsson
Tema: Kärlek
Redaktör: Linda Adolfsson

Foto: http://aimeelikestotakepics.deviantart.com/

Du bär en nyckel,
en nyckel som leder till mitt inre.
Jag finns vid din sida som du finns vid min.
Jag har dig älskad och håller dig kär,
det kommer jag att göra tills den dagen då jag inte lever mer.


Den 5 juni 2009 gick jag och min kille på vår första dejt, redan då visste vi båda vad vi ville. 6 juni 2009 var Jag och Alex redan ett par. Jag och Alex har bott tillsammans sen november 2009 då jag flyttade till vårt hus, där vi bodde tillsammans till dess Alex flyttade till Basel i februari 2010. Jag flyttade till honom i juni 2010. Vi båda två vet att vi vill leva ett liv tillsammans. Vår kärlek växer för dag som går. Alex bär på en nyckel som går till mitt inre. Det är bara han om kan beröra det. Till alla hjärtans dag igår skrev jag 20 kärleksförklaringar till min älskade om varför jag älskar honom så mkt!! Mitt hjärta är hans, och jag vet att mitt hjärta kommer att slå för den pojken för evigt.


20 kärleksförklaringar

1. Du är underbar och söt.

2. Du har vackra ögon. Jag smälter när jag kollar i dom.

3. Du bär nyckeln till mitt inre.

4. Du finns alltid där, som jag finns för dig.

5. Du är kärleken i mitt liv.

6. Jag älskar dig från botten av min själ och från mitt hjärta.

7. Du är den som betyder allra mest för mig.

8. Du är den jag vill spendera mitt liv med.

9. Du är världens bästa pojkvän.

10. Du är världens bästa sambo.

11. Jag är säker på att det är dig jag vill ha barn med. Det kommer vi att få inom några år. Vet att du kommer bli en lika bra pappa till våra blivande barn som du är pojkvän och sambo.

12. Du är den finaste jag vet.

13. Du är min ögonsten.

14. Du är den vackraste jag vet.

15. Jag kommer aldrig sluta älska underbara dig.

16. Bara tanken av att du är min får mig att smälta. Bara tanken av att det alltid kommer vara så gör mig lycklig.

17. Du gör mig till världens lyckligaste flickvän/sambo.

18. Den dagen då mitt hjärta slutar slå kommer jag sluta att älska dig.

19. Du kommer för alltid vara mitt allt här i livet. Den dagen då vi får våra barn kommer du och dom dela på "mitt allt"-platsen i mitt liv.

20. Jag älskar dig idag, imorgon och för evigt.

Inga kommentarer: