måndag 7 mars 2011

Kärlek - vad vill du berätta?

Skribent: Linda Adolfsson
Tema: Kärlek
Redaktör: Linda Adolfsson
Foto: Laura Petersen


Jag har länge sagt att jag inte tror på kärlek, att jag ska leva ensam. Kanske var jag mest rädd för att mina ord skulle bli sanna. När jag minst anade det dök han upp i mitt liv och jag tappade all sans. Jag kommer berätta mer om det senare i veckan. Om min kärlek. Jag kommer minnas de ord en vänlig själ sa till mig i tonåren: Kärleken ska skapa ett vi - utan att förgöra ett jag.

Vad vill du berätta? Är du förälskad och vill skrika ut det till hela världen? Gör det här! Har du varit olyckligt kär och vill berätta för läsarna hur du tog dig igenom det? Är du gift? Har du hittat din livskamrat? Drömmer du om kärlek? Hur tänker du dig att det ska vara? Hur tänkte du dig kärlek som barn och hur tänker du den nu?

Maila ditt bidrag till: shedo.blogg@gmail.com

Inga kommentarer: