tisdag 4 januari 2011

Ett nytt år

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Ett nytt år
Redaktör: Emelie Jonsson


Nu har vi gått in i det nya året och lämnat det gamla bakom oss. Jag har fortfarande lite svårt med att vi har gått in i ett nytt år. För mig känns det ganska tufft att veta att man har ett helt år framför sig, men jag ska försöka att tänka positivt - för det är ju nu jag kan göra något bra av det här året, det här året kanske blir mitt bästa år.

Jag älskar ju att ha saker att se fram emot och det får mig också att vilja fortsätta kämpa vidare.
Så det här året ska få en liten lista av saker jag har att blicka framåt till.

2011 - saker att längta efter:
- att komma några steg närmare mitt friska jag
- peace and love festivalen i sommar
- utlandsresa i höst med hela familjen tajkon
- en varm och skön sommar (man kan ju alltid hoppas)
- nya möjligheter, nya bekantskaper

Jag hoppas att ni försöker att blicka framåt och se möjligheterna istället för hinder.
Det ska jag försöka göra i alla fall.

år 2011 ska bli vårat år.
Ta hand om er.


sista dagen på år 2010 tillbringades i goda vänners lag.
och dagen till ära glittrade jag extra mycket <3


Inga kommentarer: