tisdag 25 februari 2014

Veckans tema: Erkänna för sig själv

Skribent: Jessica Ahlbom
 Tema: Erkänna för sig själv
Redaktör: Jessica Ahlbom

Hej alla fina!
Nu är det en ny vecka, och då är det dags för ett nytt tema. Den här veckan ska vi vara ärliga mot andra, men kanske mest mot oss själva. Temat kommer vara Erkänna för sig själv. Vare sig man är anhörig eller själv drabbad av psykisk sjukdom, är det ibland svårt att erkänna för andra, men kanske mest för sig själv, att man själv(eller någon man älskar) har ett problem, eller lider av en sjukdom.
Den här veckan ska vi göra det. Erkänna, acceptera och sedan börja resan att gå vidare. Kanske är det någon som vågar ta det första steget och erkänna och acceptera den här veckan? Jag kommer dela med mig av mitt erkännande, och jag hoppas att det är fler som vill göra det samma! Jag ser fram emot att läsa era texter. Adressen är som alltid blogg@shedo.se

Ta hand om er!
Varma kramar, 
Jessica Ahlbom

Inga kommentarer: