måndag 20 januari 2014

Redaktörsförändringar och veckans tema: Det bästa som har hänt mig

Skribent: Jessica Andersson
 Tema: Det bästa som har hänt mig
 Redaktör: Jessica Andersson

Hej på er i kylan! Jag hoppas att ni mår bra! Som ni märker så är det jag, Jessica Andersson, som är redaktör den här veckan. Johanna Hildingsson har valt att sluta som bloggredaktör och tillsvidare kommer jag ta över även hennes veckor. Så i dagsläget kommer jag ha två veckor i rad, men såklart med olika teman! Två veckor framåt finns jag nu här och sedan är det Jessica Ahlbom igen!

Den här veckan tänkte jag att temat skulle vara "Det bästa som har hänt mig". Självklart kan man ha flera bästa saker, det har jag! Jag tycker att det är så fint att tänka tillbaka på sitt liv och alla fina saker man har fått uppleva mitt i allt det kaos av psykisk ohälsa som jag och många andra har kämpat eller kämpar med.

Så den här veckan tittar vi tillbaka, kanske ler vi och kan uppleva en fin känsla när vi tänker på det bästa som har hänt oss. Jag vill mer än gärna läsa och publicera era upplevelser så tveka inte på att mejla blogg@shedo.se och berätta!

Kram till er!

Inga kommentarer: