måndag 9 december 2013

Veckans tema: Erfarenheter

Skribent: Jessica Andersson
Tema: Erfarenheter
 Redaktör: Jessica Andersson

I många år var jag arg för att jag blev drabbad av psykiska problem. Jag kunde inte se en enda bra sak med att jag blev sjuk. Idag är det annorlunda. Idag drar jag nytta av mina erfarenheter och dessutom älskar jag dem. Jag skulle helt enkelt inte vilja radera mina år som sjuk. Den här veckan tänkte jag att vi skulle prata om erfarenheter på bloggen. Vad har du fått för erfarenheter av livets svårigheter? Är det saker du kan använda i vardagen eller då och då? Om du kunde, skulle du välja att hellre leva utan dem? Som vanligt finns det många frågor kring ämnet och jag vill mer än gärna läsa dina tankar om erfarenheter som man får av att leva med psykiska problem eller på annat sätt möta detta i livet. Det kan vara erfarenheter från egna problem eller kanske någon annans? Adressen är som vanligt blogg@shedo.se

Jag hoppas att vi hörs! 

Inga kommentarer: