måndag 30 juli 2012

TEMA: fri(sk)het

Skribent: Emelie Jonsson
Tema: Fri(sk)het
Redaktör: Emelie Jonsson
Vad ovant det var att komma tillbaka till bloggandet. Jag har haft ett uppehåll här som redaktör i fyra hela månader. Jag har självklart saknat bloggandet och det har varit konstigt att inte vara delaktig här på dessa månaderna. MEN. Nu är jag tillbaka och jag och Yasmine kommer åter igen att dela med oss av olika teman varje vecka.

Denna veckan tänkte jag ha temat: Fri(sk)het. Vad innebär det att vara frisk? Är det en frihet?
Hur vet man att man är frisk från sin sjukdom?

Men också - du som fortfarande är sjuk: Vad tror du att livet som frisk för dig kommer att innebära? Har du några drömmar om vad just DU vill göra när du har mer ork och kraft för att faktiskt göra saker. Att drömma är nyttigt och på så sätt sätter man ett mål att nå - för frisk det kan alla bli - DU också.

Har du något att dela med dig av vad gäller frihet, friskhet och drömmar?
Maila som vanligt till: shedo.blogg@gmail.com

Värme och kärlek/ Emelie

Inga kommentarer: