måndag 26 mars 2012

Tema: vårkänslor

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Vårkänslor
 Redaktör: Emelie Jonsson
I helgen nu som varit har det nog i så gott som hela landet varit en stor försmak av våren.
Jag har i alla fall suttit ute vid solväggen och njutit av varje solstråle som kom mot mitt ansikte.

Vad är vårtecken för dig? & vad är vårkänslor?

Jag vill gärna ha in era tankar kring detta med våren.
Har du någon text om vårkänslor, eller har du tagit en bild som är ett vårtecken för dig?

Allt är välkommet inom temat: Vårkänslor och ni kan då skicka in till shedo.blogg@gmail.com
Jag kommer senare i veckan att dela med mig av mina vårkänslor och vårtecken.

Ljus och värme till er.

1 kommentar:

Natacha sa...


Fin blogg! :)
Kolla gärna tbx om du har tid och lust.
Hoppas du får en bra vecka! :))
ps. tyck gärna till på bilderna i inlägget "Respons?" :)