måndag 21 november 2011

Veckans tema: det som får mig att le

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: det som får mig att le
 Redaktör: Emelie Jonsson

Jag tror att min hjärna har gått på något slags av jullov eller någonting. Har suttit och funderat och klurat på veckans tema och ville ha något så där klockrent, men nej jag kom helt enkelt inte på någonting som skulle passa, så veckans tema får helt enkelt bli "Det som får mig att le".
Jag tror att jag har haft detta tema någon annan gång men det tåls att ha igen tycker jag.

Vad menas då med detta tema?
Ja det är enkelt, vad är det som får dig att le för en stund? Jag tänker på roliga klipp eller musik. Men det kan ju vara något helt annat också. Så som att du har en ledig dag, att du umgås med vänner - eller ja, helt enkelt det som får dig att må bra och få dig att le för en stund.

Så jag kommer att dela med mig av mina saker som får mig att le.
Uppdaterar senare idag med något roligt klipp från youtube. Det är för mig räddaren i nöden när jag behöver tänka på något annat. Att söka efter roliga klipp på youtube. Det lyckas för det mesta att få mig att le.

Vad är era saker som får er att le?
Maila gärna shedo.blogg@gmail.com

Inga kommentarer: