måndag 22 augusti 2011

Tema: vardagslyx

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: Vardagslyx
 Redaktör: Emelie Jonsson


Jag tänkte att vi denna veckan ska dela med oss av lite lyx i vardagen.
Vad gör ni för att lyxa till det lite extra och liksom krydda upp den "gråa" vardagen lite?

Det kan vara allt till att kanske laga någon speciell måltid, ha ett litet hemma-spa, kanske det är lyx för dig att bara ligga i soffan en hel dag och kolla på film?

Jag tror det är nyttigt att göra något för sig själv någon dag i veckan.
Unna sig någonting man tycker är roligt och som man uppskattar.


foto:weheartit.com

Så i veckan ger vi varandra tips här på bloggen hur vi kan lyxa till våran vecka lite granna.
Jag kommer dela med mig av mina tips.
Och jag hoppas ni vill dela med er av era.

Maila som vanligt in era texter till: shedo.blogg@gmail.com

Inga kommentarer: