onsdag 23 mars 2011

Tema V.12 - Det som är vackert med livet

Skribent: Emelie Jonsson
Tema:  Det som är vackert med livet
Redaktör: Emelie Jonsson

Det är en ny vecka, och jag ska starta ett nytt tema. Jag har tänkt och ändrat mig flera gånger men tillslut kom jag fram till att veckans tema får bli " Det som är vackert med livet".

Jag vill få fram något som kan kännas bra att läsa, något som får andra att le eller bara att känna ett hopp om att det faktiskt finns ljusglimtar i tillvaron. För om vi tänker länge så kanske vi kan hitta någonting som är vackert med livet?

Så nu behöver jag eran hjälp med texter. Har du något att berätta om vad som är vackert med livet för just dig? Skicka då din text till: shedo.blogg@gmail.com

Jag kommer också denna veckan bidra med ett inlägg vad som för mig är vackert med livet.


Inga kommentarer: