tisdag 15 februari 2011

Tema: Känslor inför våren

Skribent: Elin M. Liljeholm 
Tema: Känslor inför våren 
Redaktör: Elin M. Liljeholm



Jag har funderat och klurat, ångrat mig och tänkt om... jag pratar om veckans tema här på SHEDO-bloggen! Tillslut bestämde jag mig för att lyfta fram känslorna som våren för med sig!

Vi är många som väntar otåligt på våren! Jag är en av de där människorna som letar efter vårtecken så fort jag går utanför dörren! Om våren mår jag bra, det känns som att världen runt mig tinar och får får liv igen! Jag får genast mer energi, lust att hitta på saker, att komma ut i solen och bara njuta!

Men hur vi upplever årstiderna är väldigt individuellt, och våren är inte alltid lika välkommen oss alla. Och begreppet vårdepression används allt flitigare. Nu vill jag veta hur du känner inför våren! Vad tycker du är det bästa och/eller sämsta med årstiden vi har framför oss?

Skriv och berätta! Skicka ditt bidrag till: shedo.blogg@gmail.com

Om du hellre vill skriva på något annat tema, skicka in ditt bidrag med tema så publiceras det i slutet av veckan.




Inga kommentarer: