onsdag 9 februari 2011

Mamma får min guldmedalj

Skribent: Emelie Jonsson
 Tema: En guldmedalj till någon
Redaktör: Emelie Jonsson


Det finns många i min närhet som är värda en guldmedalj, men den jag tänker ge en medalj till idag är min Mamma som alltid ställer upp och som finns där när som helst på dygnet.

Min Mamma har betytt mycket för min under min sjukdomstid och jag är glad att jag har henne nära mig.
Hon ställer alltid upp och gör mycket för att jag ska känna mig trygg och kunna gå vidare i livet.

Utan Mammas stora stöttning och omtänksamhet skulle vägen till det friska livet varit ännu svårare och jobbiga. Tack vare Mamma blir vägen som är krokig lite mindre svängig och bakslagen blir mer som ett krokbensfall än ett stort handlöst fall mot marken.

Tack Mamma för att du alltid ställer upp <3



foto: weheartit.com

Inga kommentarer: