onsdag 29 december 2010

2010 blir 2011

Skribent: Kajsa Andersson 
Tema: Ett nytt år
 Redaktör: Kajsa Andersson

Jag vill börja med att skriva att jag hoppas att ni har haft en fin jul, ätit god mat, umgåtts med människor som ni tycker om och kanske fått något extra fint av jultomten?

Ja, då stundar plötsligt ett nytt år - år tjugohundraelva! Året som har gått har varit otroligt händelserikt för min egen del och mitt liv går nästan inte att jämföra nu med hur det såg ut vid årsskiftet 2009/2010 för att det är så stora kontraster, men en sak är säker: mitt liv är så otroligt mycket bättre än vad det var för ett år sedan - minst femhundramiljonersmiljarder gånger bättre!

Jag har gått genom både bra och dåliga stunder det senaste året men väljer att fokusera på de bra och lägga dem i facket för saker värda att läggas på minnet. I somras var jag på peace & love och så spenderade jag en vecka i fjällen, under hösten har jag pluggat, lärt känna många nya vänner, varit ute och dansat otaliga gånger, blivit bloggredaktör samt lokalrepresentant för region norr i SHEDO och varit på SHEDO-träff i Lund för att bara nämna ett par av alla fina händelser.

Jag ser nu fram emot ett nytt år med allt vad det kommer att innebära. Mitt 2011 ska bli minst lika bra som mitt 2010 och jag hoppas innerligt att ditt blir detsamma!

Många nyårskramar!

Inga kommentarer: