tisdag 16 mars 2010

7 februari 2008

Skribent: Jozzan
Tema: En upplevelse jag önskar alla
Redaktör: Therese Björck


Foto: Privat

En av de bästa dagarna i mitt liv. En ganska kall vinterdag utan snö. Jag sitter utanför Cloetta Center och väntar med några kompisar. Ett antal timmar senare rusar vi in mot scenen! Det var kent-konsert! Det enda jag minns är ett enda stort lyckorus. Jag skrek och skrek och mådde så otroligt bra! Alla borde verkligen uppleva detta! Musiken är läkande oavsett vilket band som spelar. Konsert är något alla borde gå på någon gång i sitt liv!

I onsdags (10 mars) var det dags igen! Jag längtade otroligt mycket efter det! Konserter är något av det mest underbara som finns, att bli ett med musiken.

2 kommentarer:

emelie sa...

åh vad underbart! Jag får bara ett leende på läpparna av att bara se bilden. :)

Hanna sa...

Åh, jajaja! Musik och konserter är helt fantastiskt! Glädje och lycka sprids i hela kroppen. :)