måndag 20 april 2009

Andra veckan

Nu är vi inne i den andra spännande veckan av bloggande och turen har kommit till mig att vara ansvarande redaktör. Jag som aldrig lyckas ro iland varken dagboksprojekt, bloggande eller något liknande innan känner mig hoppfull och trygg med de andra redaktörerna vid min sida.

Denna vecka är temat Livet ett stort och spännande kapitel som vi alla måste ta oss igenom. Den första författaren är Pia Ejeklint, den andra författaren är än så länge okänd men det kommer bli två härliga inlägg även denna vecka kan jag lova.


Nästa vecka tar vår egen Amanda över redaktörsposten och då är det temat Diagnoser som är på tapeten.

Fortsätt att skicka in dina texter till oss, vi tar tacksamt emot alla era bidrag.



Vårhälsningar från
Margareta, redaktör

Inga kommentarer: