måndag 3 februari 2014

Veckans tema: Det jag önskar om framtiden

Skribent: Jessica Ahlbom
 Tema: Det jag önskar om framtiden
Redaktör: Jessica Ahlbom

Hej alla fina ni!
Hoppas att ni har det bra och njuter av livet! Jag vet att jag gör det, även om det är mycket med skola och jobb nu. Då kan det vara skönt att koppla av och tänka på någonting annat, och det tänkte jag att vi ska göra den här veckan. Veckans tema är "Det jag önskar om framtiden", och nu ska vi drömma, hoppas, be och bygga ihop vår egen framtid! Hur vill du att din framtid ska se ut? Om du fick bestämma helt själv, hur vill du att ditt liv ska utvecklas? Kanske är du mitt uppe i din dröm och lever den redan fullt ut?
Den här veckan sätter fantasin gränserna, och kanske kan lyckas någon förverkliga sina drömmar om några år, vem vet?

Ta hand om er!
Varma kramar, 
Jessica Ahlbom

Inga kommentarer: