söndag 17 oktober 2010

Utgivning av ny bok på tisdag 19/10

Skribent: Ann-Charlotte Sternefält 
Tema: Böcker som inspirerar
Redaktör: Kajsa Andersson

(Foto: privat)

"En spegel av mitt liv" som kommer ut till försäljning den 19/10 är en diktsamling som består av väldigt känslosamma dikter som i huvudsak har skrivits i depressionens skuggor. Trots att många av dem är dystra finns även hoppfulla och positiva texter. Man får helt enkelt följa mitt mående i denna bok. Min eviga berg- och dalbana som vittnar om min bipolära sjukdom.

Jag är född i Blekinge 1975, och gav ut min första bok "Asperger och jag" i januari 2010. "Asperger och jag" är en självbiografi som beskriver min uppväxt och mitt liv med Asperger Syndrom. "Mitt nya liv" är en uppföljare till "Asperger och jag" och beräknas komma ut i slutet av 2010.

/ Ann-Charlotte Sternefält

Inga kommentarer: