onsdag 14 april 2010

Att våga värdera

Tema: Alla har en historia att berätta
Redaktör och skribent: Therese Björck


För sista gången ska jag vara redaktör på shedo-bloggen. Det gör mig både lite sorgsen och ger mig lite prestations"ångest". Hur avslutar man på bästa sätt? Nu är det ju faktiskt bara jag som skriver för sista gången, nya redaktionen tar förhoppningsvis över redan nästa vecka och på så sätt fortsätter inte bara shedo-bloggen, den kommer säkerligen få uppleva nya spännande idéer.

Inte heller kommer jag att avsluta min vecka, utan jag har fått in en fantastisk text av Pia Ejeklint som publiceras imorgon och därefter kommer Dorota Peczak med sin text och slutligen kommer Linda Adolfsson att dela sina historier med oss, vilket betyder att vi får en liten försmak av den kommande redaktionen.

Till er som inte har skickat in något bidrag den här veckan vill jag ändå skicka med min tanke med veckans tema. Temat är ju "Alla har en historia att berätta" och även om ni inte skickar in den till bloggen, tycker jag ändå att ni ska fundera på något ni har upplevt, känt eller delat med någon och tänka att det faktiskt är något som är värt att berätta, att just det du har upplevt, känt eller delat med någon är värdefullt.

Foto: www.gettyimages.se

Inga kommentarer: